www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

14 Mayıs 2007 Pazartesi

2. Gün TUNCELİ...

Merhabalar,
Harika bir gün geçirdim diyebilirim. Sabah Pülümür'de hava kaplıydı ve tam tedbirimi alarak yola koyuldum. Ama 5-10 Km gittikten sonra hava açtı ve çok sıcak olmaya başladı. Bu durumdan hiç şikayetçi değilim tabi. Bir gün öncesinde iyi yağmur yedim.
Pülümür-Tunceli arası çok güzel bir yol. Doğa ile bütünleşik. Yol boyu Pülümür Çayı eşlik ediyor. Dağlarda Yaban Keçisinin olduğunu söylediler ama ben hiç göremedim. Bir sürü kuş çeşidine şahit oldum tabi. 25 tane tünelden geçtim. Çok eğlenceli bir yoldu.

Bir sonraki durakta görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kanka kalbimiz seninle birlikte ve seninle birlikte pedal basıyoruz.tüm tekno-cep çalışanları selamı var.HAYDİ SERKAN BAŞARIRSIN DİYOLAR.Kendine iyi bak.Hoşçakal.....

akbalik dedi ki...

Haydi hayırlısı... İnşallah sesini herkese duyurursun... İyi yolculuklar