www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

11 Haziran 2007 Pazartesi

30. ve 31. Gün ORDU...

Selam,
Bugün Ordu'dayım. Göktürk Abi'yi sabah otogardan karşıladım ve sabah yola çıktık. Yol nasıl bitti hiç anlamadım bile. İki kişi olmak çok zevkli. Herşey yolunda. Ordu'da bisikletime bir bakım yaptırdım. Efor Bisiklet'e ve Ordu'da bisikletimin bakımını yapan ALPEM BİSİKLET'e, Soner Efendioğlu ve Aykut'a çok teşekkür ederim. Ordu'da beni Tan Bey karşıladı. Turkcell Abone Merkezi Aşkan CB Shop'a ayrıca teşekkürlerimi sunarım.

2147.Km...

Hava muhalefeti nedeni ile bir gün daha ORDU'da geçirmek zorunda kaldım. İyi de oldu aslına bakarsanız. Erzurum'dan bu yana dinlenme şansı buldum...

Sevgiler...

2 yorum:

tanaskan dedi ki...

Selam Serkan bisiklet dünyasına uzak olsamda senin sayende bisiklet dünyasının içine girmiş bulundum...Sana Türkiye turunda başarılar dıler ve kazasız günler dılerım...

Bu arada seni iyi konuk ettıkmı bılemıorum ama umarım ıyı zaman gecırmıstısın Ordu'da..

Serkan Taşdelen dedi ki...

Merhaba Tan,

Herşey için çok teşekkür ederim. Çok iyi misafir ettiniz. Ayırdığınız zaman için, güzel akşam yemeği için, Harika Boztepe Manzarası için, Ordu Genç İşadamları Derneği (ORGİAD) söyleşisi için ve Basın haberleri için ise ayrı ayrı teşekkürler...

Tekrar görüşmek umudu ile...
Sevgiler...