www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

20 Haziran 2007 Çarşamba

39.Gün Ilgaz...

Merhaba Arkadaşlar...

Pedalla Türkiye'nin 39.gününde Ilgaz'a varmış bulunuyorum. Süper bir doğa eşliğinde vardım. Çok zorlu rampa güzelim doğa sayesinde aşıldı. Ilgaz Dağları Milli Parkı ÖDA'yı da geride bıraktık. Çok güzel yerler. Heran bir yerlerden yabani hayvanlar çıkacakmış gibi hissediyor insan. Ben görmeyi çok istedim ama çıkmadılar. AYI felan çıkar dediler ama ben görmedim. Herşey yolunda. Genelde kış turizmi aktif oluyor bölge. Onun dışında çok sakin. Öz çiçek balını bulabiliyorsunuz yol kenarlarında. Mutlaka gidip görün derim...

Toplam Km: 2846.32

Sevgiler...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba SRKN:))) takip ediyorum Allah'ın izniyle yaklaşıyorsun bize buralara geldiğinde muhakkak görüşelim iyi yolculuklar kendine dikkat et.Ak ailesi