www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

13 Haziran 2007 Çarşamba

32. Gün SAMSUN...

Merhaba Arkadaşlar,

Güneşli ve bulutsuz bir hava eşliğinde 160 Km yakın yol yaptım bugün. Hem turda gün rekorunu kırdım hemde çok eğlenceli bir yol katettim. Sonunda Samsun'a vardım. Türkiye'nin en yüksek rakımlı karayolu geçidini biliyorsunuz Şavşat'ta geçmiştim. (Çamlıbel Geçidi Rk:2640) Şimdi ise Türkiye'nin en uzun karayolu tünelini geçtim. Ordu-Fatsa arasında 4000 metre yaklaşık. 3800 küsür. Bisiklet ile geçmek yasakmış. Tünele girer girmez 10. metrede ekip geldi ve bisikleti pikap'a atıcaz sizin güvenliğiniz için dedi. Bende projeyi anlatarak bisikletimi kullanarak geçmeyi rica ettim. Arkadan bana eskortluk yapmalarını söyledim. Sağolsunlar anlayış ile karşıladılar. Ortalama 40 Km hız ile geçtim. Çok eğlenceliydi. Üşüdüm diyebilirim. 4'lüleri yapmış araba bir an olsun arkamdan ayrılmadı. :)
Herşey yolunda gidiyor. Samsun'da Murat Kılıç'ın misafiriyim. Çok teşekkür ederim.

2308. Km

Sevgiler...

Hiç yorum yok: