www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

22 Haziran 2007 Cuma

41.Gün Çubuk...

Selam Arkadaşlar,

Çankırı'dan sabah 7 gibi çıktım. İnişli çıkışlı yollar eşliğinde Eldivan, Şabanözü ve sonrasında Çubuk'a vardım. Yaklaşık 90 km'lik bir yol. Şabanözü'nde öğlen yemeğinden sonra 40 km durmadan pedal bastım ve saat 14:00 gibi Çubuk'a geldim. Çubukbeli Geçidini aştım.

Dün heyecandan yazmam gereken bişeyi atlamışım. Dün sabah Ilgaz çıkışında Akbak Tesislerine girdim su doldurmak için. Birde ne göreyim. Erzincan'dan çok sevdiğim arkadaşım ve ailesi. Erzincan'dan İstanbul'a doğru gidiyorlarmış. Süper bir karşılaşmaydı. Ortak yolumuz sadece 2 Km idi. Bu arada buluşmak gerçekten çok büyük bir mutluluk. Oturduk bikaç bardak çay içtik, ben kahvaltı yaptım ve bol bol muhabbet ettik. Buradan ÇILDIR Ailesine çok çok teşekkür ederim. O mutluluk ile dün yolum nasıl bitti anlamadım bile... :)

Toplam Km: 2999.21

Sevgiler...

Hiç yorum yok: