www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

4 Temmuz 2007 Çarşamba

53.Gün Yeşilhisar...

Merhabalar...

Geceyi TCDD Misafirhanesinde geçirdikten sonra sabah 8:00'de Said ile yola koyulduk. Sağolsun Said İncesu'ya kadar bana eşlik etti. Daha sonra kalan yolu yanlız giderek Yeşilhisar'a vardım. Yeşilhisar Belediyesinin misafiri olarak kalıyorum.
Yeşilhisar önemli bir durak noktamız. Yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalan Sultansazlığı ÖDA burada. Çalışmalar devam ediyor. Belediye Sultansazlığı ile çok ilgili. Çalışmalarında başarılar dilerim.

Toplam Km: 3917.66

Sevgiler...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba

Evet Serkan Abi Kayseride beraber geçirdiğimiz iki gün gerçekten de çok güzeldi.özellikle 2. gün çok güzeldi.2. günün tamamında sizinle pedallamak istemiştim ama malumunuz sonradan çıkan işler...Sadece İncesuya kadar eşlik edebildim..
Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum...
Size Kazasız - Keyifli ve Bol Pedallı Günler ve projenizde başarılar dilerim..

(her ne kadar yorum için geç kalmış olsamda... )

;)

Said Ergöktaş - Kayseri