www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

18 Temmuz 2007 Çarşamba

67.Gün Kalkan...

Merhaba Arkadaşlar,
Finike'de Ender Abi ve Konur ile kaldıktan sonra sabah ben onlardan ayrılarak yoluma devam ettim. Sevgili Ender Abi, Ailesi ve Konur'a herşey için çok çok teşekkür ederim. Çok güzel günler geçirdim.
Bugüne gelince çok yorucu bir yolculuk oldu. Demre(Kale)'den itibaren ciddi yokuşlar çıktım ve sürekli iç-çık in-çık yollarda geldim. Saat 15:30'da Kalkan'a vardım. Ama herşeye rağmen çok eğlenceli geçiyor. Görünürde yanlız olsamda beni düşünerek yanlız bırakmayan tüm dostlarıma çok çok teşekkür ederim.
Bugün Kale ÖDA, Kıbrıscık ÖDA, Kekova ÖDA, Kaş-Kalkan ÖDA'larıda geride bıraktık.
ÖDA: Önemli Doğa Alanı

Toplam Km: 5070.15

Sevgiler...

Hiç yorum yok: