www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

19 Temmuz 2007 Perşembe

68.Gün Fethiye...

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sabah Kalkan'dan çıktım ve 15-20 km sonra Fethiye'den tanıştığım Kürşat Abi ve Eşi beni karşılamaya geldiler. Onlar araba ile ben bisiklet ile Saklıkent'e gittik. Çok güzel zaman geçirdik. Onun ardından Yakapark'ta yemek yedikten sonra Fethiye'ye doğru yola koyulduk. Onlar benden önce gittiler tabi. Ben ise Fetihye'de Can Bisiklet'te bisikletime kısa bir bakım yaptırdım. Sonrasında Kürşat Abilerin eve geldik. Çok iyi vakit geçiriyorum. Herşey yolunda.

Patara ÖDA ve Fethiye ÖDA'ları ziyaret ederek emin adımlarla, sorunsuzca yolumuza devam ediyoruz. Bugünlere kadar getiren Allah'a şükürler olsun.

Kürşat Abi ve Eşine, ayrıca Can Bisiklet'e çok çok teşekkürler.

Toplam Km: 5157.71

Sevgiler...

Hiç yorum yok: