www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

10 Temmuz 2007 Salı

59.Gün Aydıncık...

Merhabalar,

Sabahın erken saatlerinde yol aldım yine. Öğlen 13:30'da geldim Aydıncık'a. Aşırı sıcak var. Saat 8:30-9:00'dan sonra bile yakıcı güneş ışınları yakmaya hazır. Yokuş çıkarken sıkılmış sünger gibi hissediyorum kendimi. Şıpır şıpır ter akıyor. İçtiğim sular resmen geri çıkıyor. Kesin 2 litre ter akıtmışımdır. Çok çok sıcakkkkk!!!! Allah yardım etsin.

Herşeye rağmen zevkli gidiyor. Çok güzel kuş sesleri ve bir yanım Orman bir yanım ucsuz bucaksız deniz eşliğinde yolculuk yaptım. Zorlu çıkışlar vardı tabi. Aydıncık ve Ovacık Kıyıları ÖDA'ları görme imkanım oldu. Bazı bölgelerde yol yapım çalışmaları var. Güzelim maki bitki örtüsünü kesiyorlar tabi. :(

Toplam Km: 4453.27

Sevgiler...

1 yorum:

pınar ünsal dedi ki...

makilerin yok edilmesinden söz etmişsin.evet arkadaşım,yol uzun ve daha karşılaşacağın ne doğa kıyımları olacak..bu memleketin topraklarının verimli olduğu,yeşili ve suyu bol olduğu günler eski coğrafya kitaplarımızın sayfalarında kaldı!Doğa, insanoğluna atfedilmiş bir hazine. Peki, bizler ne kadar farkındayız bu hazinenin değerinden? Koruma içgüdüsüne sahip insan, ne kadar korumacı bir ruha bürünüyor doğaya karşı? Ayaklarımızın altındaki sadık dostumuza, kara toprağa biz ne kadar sağdığız acaba!

yolun açık olsun arkadaş.

pınar