www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

2 Ağustos 2007 Perşembe

82.Gün Salihli...

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sabah İzmir'den 7 gibi çıktık yola. İzmir'in trafiği en kötü trafik bu arada bunu keşfettim. Kimse frene basmıyor sadece kornaya basıyorlar. Sanki görmüyoruz. Neyse bu kadar isyan yeter. :)
Sabah Göktürk Abi, Hasan Abi, Atilla Abi ve ben çıktık yola. Manisa'ya kadar birlikte pedalladık. Manisa'da Bianchi fabrikasını ziyaret ettik. Muhlis Bey'e teşekkürler bize yardımcı olduğu için. Fabrikayı gezip yemek yedikten sonra ayrılma vakti geldi. Arkadaşlarım İzmir'e ben ise Ankara yönüne pedalladım. Saat 17:00'de Salihli'ye girdim. Herşey yolunda. Allah'ın izni ile sorunsuz devam eder inşallah.
Bugün Spil Dağı ÖDA, Yamanlar Dağı ÖDA ve Boz Dağlar ÖDA eşlik etti bize...

Gün Toplam: 123.24 Km
Tur Toplam: 5985.46 Km

Sevgiler...

Hiç yorum yok: