www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

9 Ağustos 2007 Perşembe

89.Gün Edremit...

Selam Arkadaşlar,

Bugün yine sıcakta çıktım yola. İyi ter döktüm sayılır. Öğlen saatlerinde Edremit'e vardım. Çıkışlı inişli bir yolculuktu yine. Ama çok eğlenceli. Yol boyunca satıcılar dolu. Organik Tarım ürünlerini görmek bile mümkün. Sürekli durmak zorunda kaldım. Herkes çağırıp bişeyler ikram ediyorlar sağolsunlar.
Bugün Kaz Dağları ÖDA(Önemli Doğa Alanı) bana eşlik etti bir süre. Yarın yine bir süre birlikte gidicez. :)
Ama yollarda aşırı derecede kuş ölüsü var ve beni rahatsız ediyor. :(:(:(

Herşey yolunda gidiyor. 89'ungu günüde geride bıraktık. Allah'a şükürler olsun. Çok az kaldı.

Gün Toplam: 101.23 Km
Tur Toplam: 6751.93 Km

Sevgiler...

1 yorum:

pınar ünsal dedi ki...

dile kolay,89 gün.yola çıkacağın günleri sayarken,şimdi geri sayım başladı.
hayırlısı ile bittiğinde,yaptığın işin övüncünü yaşayacaksın.edremit'e, güneşin sıcak yüzünü sunduğu beldeye, selamlar.