www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

10 Ağustos 2007 Cuma

90.Gün Ezine...

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün eğlenceli bir yolculuk ile vardım Ezine'ye. Sabah geç çıktım ve saat 11:45 sularında Ayvacık'a girdim. Şehir merkezinden geçerken bie market ve çay ocağının yanında durdum. Az soluklanayım dedim bir baktım bir yabancı bisikletçi yanaştı yanıma. O da Assos'tan çıkmış Truva'ya gidiyormuş. Biraz muhabbet ve çay'ın ardından Ezine'ye doğru birlikte yola koyulduk. Sağolsun çok iyi oldu. Avustralya'lı Matthew toplamda 5600 Km yapmış. :)

Edremit'i çıkar çıkmaz sağ yamacımda Kaz Dağları ÖDA eşlik etti. Ama kalabalık sanayiiden fazla seçilemiyordu. Altınoluk'tan sonra yol çok dar. Herşey yolunda. Sorunsuzca devam ediyorum.

Gün Toplam: 85.49 Km
Tur Toplam: 6839.32 Km

Sevgiler...

Hiç yorum yok: