www.pedalla.com

www.pedalla.com
Türkiye’nin Önemli Doğa Alanları’nda bisiklet ile 7500 Km

11 Ağustos 2007 Cumartesi

91.Gün ÇANAKKALE...

Merhabalar,

Bugün yolum üzerinde bulunan Troia'yı ziyaret ettim. Çok güzel bir tarih. Girişte benden 10 YTL para istediler. Tabi durumu anlattım. Ben o parayla bir gün geçiniyorum dedim. Sağolsunlar Öğrenci tarifesinden yani ücretsiz giriş yaptım. Orada ki çalışanlara çok çok teşekkürler bu duyarlılıkları için.

Saat 9:30 gibi devam ettim yola yanlız rüzgar gitme dercesine esmeye devam etti. 11:00 sularında Çanakkale'ye girdim. Arkadaşımı aradım ve buluşuk. Herşey yolunda gidiyor. Şuan bulunduğum alan Çanakkale Boğazı ÖDA... Çok güzel bir yer buralar, Tarih ve doğa birlikte yaşıyor bu topraklarda.

Gün Toplam: 79.98 Km
Tur Toplam: 6919.30 Km

Sevgiler...

Hiç yorum yok: